Friday, August 21, 2009

Dugaan hidup

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

rasanya dah lama x masukkan entry kat blog
dah hampir terlupa kewujudan blog ni..
kebelakangan ni agak sibuk dengan jadual kuliah dan tugasan2 yg blum diselesaikan.
dalam menjalani kehidupan ni, aku x terlepas daripada dugaan hidup
dugaan yg amat perit apabila kita menjadi mangsa balas dendam seorang kawan
sedihnya ble org yg kita anggap sebagai kawan menyakitkan hati kita dan membalas dendam atas apa yang kita tidak lakukan
nasib baik aku ada kawan dan keluarga yg sentiasa percaya dan menyokong aku setiap masa..
thanks kepada parents aku, kakak, adik, abg n kawan2 aku..dhila n My F..i love u so much..
pada mulanya aku memang sedih teramat..tp lepas tu aku sedar tuhan sentiasa menolong org yg lemah dan teraniaya..skrg aku sgt tenang dan aku langsung xde perasaan benci atau marah pada dia yg sakitkan hati aku dan mengugut aku..
aku tau Allah tu maha mengetahui, maha adil dan maha kuasa..
hanya kepadaNya aku berserah..
dan sekarang aku akan menjalani hidup aku dengan biasa tanpa air mata...
Ramadhan akan menjelang esok...Selamat berpuasa dan selamat berbuka...
bila tiba bulan puasa ni aku rindu sgt pada mak aku...terima kasih kerana sentiasa menyokong...

...wslm..

No comments:

Post a Comment