Wednesday, August 26, 2009

Salam Ramadhan

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Diam x diam dah 5 hari umat Islam menyambut bulan Ramadhan..
Dalam 5 hari ni aku dah cuba pelbagai masakan untuk juadah buka puasa dan sahur..
harap2 bleh guna bila dah berumahtangga kelak..insyaAllah...
sepanjang puasa ni aku belum lagi balik bukak puasa kat rumah
insyaAllah klau xde aral esok atau lusa aku akan dapat bukak puasa kat rumah
rindunya nk bukak puasa kat rumah
kat sini keadaan agak tidak selesa. xseperti rumah kita sendiri
segalanya terbatas.segalanya kena fikirkan orang lain..
rindunya kat family....walaupun baru 2 minggu xjumpa
harap2 bulan puasa ni dapat mengeratkan silaturrahim antara manusia..antara aku dan kawan2 dan ngan keluarga
aku harap aku akan berubah dan ibadah aku diterimaNya
InsyaAllah...
Sama2 la kita pertingkatkan ibadah kita di bulan mulia ni
mana tau ini Ramadhan terakhir bagi kita semua
Kita xtau bila ajal akan menjemput kita semua
so, Selamat berpuasa
selamat berbuka puasa
selamat bersahur
dan selamat menjalankan sunat tarawikh..
...wslm...

No comments:

Post a Comment