Sunday, May 17, 2009

SELAMAT HARI GURU

Assalamualaikum dan salam sejahtera...
setelah kita menyambut Hari Ibu beberapa hari yang lalu, tanggal 16 Mei pula kita menyambut Hari Guru. Selamat Hari Guru diucapkan kepada semua guru-guru di Malaysia sama ada yang telah menjadi guru atau yang akan menjadi guru. Thanks kat kawan2 yang xlupa wish Hari Guru kat saya walaupun saya belum lagi menjadi Guru.Insyaallah dalam masa satu tahun lagi, segalanya akan bermula..sebenarnya hari Guru ni bukan saja ditujukan kepada guru-guru sahaja, tetapi juga kepada insan2 yg pernah mengajar dan memberi dorongan kepada seseorang sehingga berjaya terutamanya ibu dan bapa kita..
kat sini saya nk ucapkan Selamat Hari Guru kepada kawan2 saya kat UPSI batch 2006/2007. Hope korang sume bersedia untuk jadi seorang Guru yang berjaya. saya juga nk ucapkan selamat Hari guru kat cikgu2 yang pernah mengajar saya bermula dari sekolah tadika sehingga tingkatan 6 n masuk U..terutama kepada cikgu2 masa f6(6PT1) kat SEMKIF 2005. syg sgt kat korang sume..
Hari Guru ini bukan sahaja patut diraikan oleh golongan profesional tapi kepada semua golongan
so, SELAMAT HARI GURU kepada semua..
...wslm...

No comments:

Post a Comment